Tapparan epäviralliset jälkipelit
Heinäkuu 31, 2010, 23:17:51 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Vedonlyöntiä internetin kautta Pinnacle Sportsilla
Uutiset: http://tappara.info - Tapparan epäviralliset jälkipelit! Keskustelupalsta kaikille kirvesrinnoille ja muille jääkiekon ystäville.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: näin..  (Luettu 1764 kertaa)
tomppa94
Full Member
Poissa Poissa

Tappara!

Profiili
« : Maaliskuu 22, 2007, 22:23:54 »

mä en mee kouluu huomenna...koko luokkaon blues faneja suunnillee ja oon ainoo tappara fani :/
tallennettu

Oho! Nämähän on kalojen ruokaa! JUMALAUTA! Kalojen ruokaa söin! Mitähän minä sitten kaloille annoin? Lääkkeet annoin kaloille! Mielialalääkkeet kaloille minä syötin.. En syö kalojen lääkettä.. ... Lääkkeet, tyhjä.. Kaiken kaloille annoin ko? Koko lääkityksen sai kala... Ratkaisu: syö kala!
NYR
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : Maaliskuu 22, 2007, 22:28:18 »

Näin päin ******...nyt luuri kiinni ettei  mulkut soittele oulusta ,espoosta hämeenlinnasta tai helsinkistä....
et näin!!!
tallennettu

Niin kiero mies että pipokin pitää ruuvata päähän!!!
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 22, 2007, 22:59:38 »

No en minäkään haluaisi kouluun mennä... kärppäfanit kuitenki kyselee jotta "Mitenkäs se Tappara peli eilen menikään?!" ja niin kuin yleensä, ne päättää sanomisensa lauseeseen "No Tappara onki aivan pas..".

On kyllä tosi harmi, että Tappara hävisi, vaikka viime kevät oli kyllä vielä kauheampi Ässien takia   Epävarma
tallennettu
Kohmo
Full Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : Huhtikuu 05, 2007, 23:14:02 »

ei oo helppoo olla ipalainen 1985 viimeks mestaruus   Pusu ... olinx mä  edes sillo syntyny?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2007, 23:15:33 kirjoittanut Kohmo » tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!