|
jani73
|
 |
« : Tammikuu 31, 2007, 12:17:54 » |
|
Iltasanomat uutisoi: "Koko kansan rakastama viihdetaiteilija Kirka on kuollut. Hän menehtyi viime yönä sairauskohtaukseen. Kirka teki mittavan uran suomalaisessa musiikissa. Kirka eli Kirill Babitzin oli syntynyt 22.9.1950 Helsingissä. Hän oli Suomen myydyimpiä artisteja. "
Jälleen yksi taiteilija lähtenyt yläkerran bänditreeneihin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jalmus
|
 |
« Vastaus #1 : Tammikuu 31, 2007, 15:52:33 » |
|
Tämä tuli todella yllättäen. Olen mykistynyt.
Lepää rauhassa, Legenda
|
|
|
|
|
tallennettu
|
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.
|
|
|
|
tapsa34
|
 |
« Vastaus #2 : Tammikuu 31, 2007, 22:24:03 » |
|
Taas meni yksi konkarimuusikko hautaan. Aika mieletön ura oli Kirkallakin. On se rankka ammatti. Ja poikakin vielä aiheutti niin paljon surua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Simoes
|
 |
« Vastaus #3 : Tammikuu 31, 2007, 23:54:00 » |
|
Kukahan suomalaisen musiikin legenda potkaisee tyhjää seuraavana. Veikkaan Remua.
R.I.P Kirka (22.09.1950–31.01.2007)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Pohjanmaalla oli ennenvanhaan sanonta, että eivät olleet kunnon häät, kun ketään ei tapettu. Nykyisin ei jääkiekko-ottelu ole mikään, ellei siinä tapella."
|
|
|
|
Anikos
|
 |
« Vastaus #4 : Helmikuu 01, 2007, 01:24:03 » |
|
Kuka uskaltaa enää osallistua ohjelmaan "Tanssii tähtien kanssa"? Viime vuonna kilpailijan poika kuoli yllättäen, tänä vuonna menehtyi itse kilpailija. Onkohan ohjelmalla huono karma?
Kirkan muistoa kunnioittaen, The Anikos
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Uskotko ufoihin? Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.
|
|
|
|
STRYPER
Vieras
|
 |
« Vastaus #5 : Helmikuu 01, 2007, 14:01:58 » |
|
Kuka uskaltaa enää osallistua ohjelmaan "Tanssii tähtien kanssa"? Viime vuonna kilpailijan poika kuoli yllättäen, tänä vuonna menehtyi itse kilpailija. Ensivuonna olisi tuon jatkumon mukaan kyseessä jompi kumpi juontajista, mahdollisesti Marco Bumtsibum?? Mutta vielä Kirkasta...nyt lähti mies turhan nuorena ilmavoimiin. Nöyrempää, nuorekkaampaa ja terveempää vertaistaan viihdyttäjää saa hakea. Mieshän ei juonut eikä polttanut, eli terveet elämäntavat siis. Ilmeisesti Luojalla olikin aivan toisenlaiset suunnitelmat miehen keikkakalenteriin. Kirkan muistoa lämmöllä kunnioittaen.... -S-
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Ziege
Newbie
Poissa
|
 |
« Vastaus #7 : Syyskuu 14, 2007, 16:16:51 » |
|
Lisää huonoja uutisia: Rainer ja Kosonen ei lue tai vastaa yksityisviesteihin!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
DON
|
 |
« Vastaus #8 : Syyskuu 14, 2007, 22:16:33 » |
|
Monia kauniita ja rock -uskottavia biisejä. Yksi parhaista naispuolisista rock-tulkitsijoista ikinä. Suru on luonamme.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
marjo
|
 |
« Vastaus #9 : Syyskuu 15, 2007, 00:08:59 » |
|
Rainer on varmaan työpuuhissa ja kosonen jossain muissa puuhissa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "
|
|
|
|
|
|
Niina
|
 |
« Vastaus #11 : Syyskuu 16, 2007, 22:11:47 » |
|
Colin McRae lähti yläkertaan Toi McRaen juttu kyllä kolahti. Juuri kun oli selvinny Richard Burnsin ja Michael Parkin kuolemasta, niin sitten toi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.
|
|
|
|
SPL_
Vieras
|
 |
« Vastaus #12 : Syyskuu 20, 2007, 23:22:28 » |
|
TamU:n 4-min romahdus. + Susanna Sievisen kirja.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2007, 19:11:47 kirjoittanut SPL_ »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ramsau
|
 |
« Vastaus #13 : Syyskuu 22, 2007, 03:55:55 » |
|
Rainer on varmaan työpuuhissa ja kosonen jossain muissa puuhissa  Jahas, pitäisikö tuosta nyt päätellä ettei minulla ole "muita puuhia" hä? Rakkaat munapäät, Asiaan. surulliseksi (joillekin iloiseksi) uutiseksi kerrottakoon että olen muuttanut Helsinkiin joten en varmastikaan kaiken tämän ison kaupungin tuoman kiireen takia enään pääse mihinkään vastaamaan/peleihin ym. ryyppyiltamiin. Muthei, ei se ketään. Jaffalla törmätään!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Penalty_Killer
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : Syyskuu 22, 2007, 23:40:00 » |
|
surulliseksi (joillekin iloiseksi) uutiseksi kerrottakoon että olen muuttanut Helsinkiin joten en varmastikaan kaiken tämän ison kaupungin tuoman kiireen takia enään pääse mihinkään vastaamaan/peleihin ym. ryyppyiltamiin. Muthei, ei se ketään. Jaffalla törmätään!
Koti on siellä missä sydän. Mutta Jaffalla, sponsaat Jokereita.... surullista kun se on Tapparan kassasta pois.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|