Tapparan epäviralliset jälkipelit
Syyskuu 10, 2010, 03:14:27 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Vedonlyöntiä internetin kautta Pinnacle Sportsilla
Uutiset: http://tappara.info - Tapparan epäviralliset jälkipelit! Keskustelupalsta kaikille kirvesrinnoille ja muille jääkiekon ystäville.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tapparan fanikatsomo C3  (Luettu 45990 kertaa)
PikkuKasi
Hero Member
Poissa Poissa

Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!

Profiili
« Vastaus #330 : Tammikuu 07, 2010, 19:10:51 »

Itse haluan tällä kertaa tuoda mukanani lähinnä mielipiteen siitä, että Tappara on pelannut todella hyvin viime aikoina kotona ja tunnelma ei ole noussut kummoiseksi. Ymmärrän, että jos peli ei kulje, tunnelma ei ole parhaimmillaan ja se suotakoon. Ja enemmän sitä, että parannettaisiin jokainen omalla kohdallamme yksilötasolla suhtautumista Tapparaan ja sen tämänhetkisiin otteisiin. Ilo kentällä saa näkyä katsomossa. Ja tämä ei nyt todellakaan rajoitu pelkkään tunnelmaan vaan ylipäätään. Sarjataulukko kertoo, että olemme TOP-6 jengejä nälkäisimmin jahtaamassa kiinni ja meininki kopissa on nousukannoilla. Ettei takerruttaisi menneisyyteen(viime kauteen) vaan uskottaisiin ja luotettaisiin meidän omaan Tapparaan. Nautitaan ja kannustetaan Tappara hienoon kevääseen!
tallennettu

Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen
pieni m
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #331 : Tammikuu 08, 2010, 15:44:50 »

Onkohan Jannen kannustuskevättä mainostettu täälä ollenkaan. Aika harvoin tulee käytyä tuola .fi:ssä ja samoin voi olla jollain muulla. Tää on ihan hyvä idea, mikä ei maksa mitään. Jannea on syytä kuunnella ku se jotain sanoo.

http://tappara.fi/liiga/uutiset/kannustuskevat.html
tallennettu
JH75
Roskasakki
Global Moderator
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili WWW
« Vastaus #332 : Tammikuu 16, 2010, 12:51:21 »

Torstaina Tappara-Ässät-pelissä seurailin ihan mielenkiinnosta fanikatsomon toimintaa. Tiesin kyllä, että tunnelmassa on toivomisen varaa, mutta en tiennyt tilanteen päässeen aivan näin pahaksi. Pelin ensimmäistä erää ei oltu ehditty pelata edes kymmentä minuuttia, niin järkkärit olivat herättelemässä ensimmäisiä katsojia C3:ssa. Tämä koski entistä fanikatsomolaista sen verran kovasti, etten enää uskaltanut tarkkailla tunnelmaa.
tallennettu
tapsa34
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #333 : Tammikuu 16, 2010, 14:50:10 »

Se sama sälli siellä nukkui taas! Kotona saisi ihan ilmaiseksi nukkua? Itse en ole havainnut enempää uniapneaa C3:ssa Järkyttynyt. Vai oliko perätti humalassa Virnistää. Muutenhan tunnelma oli ihan hyvä ja väkeäkin oli suht kivasti.
tallennettu
Vilho
Newbie
*
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #334 : Tammikuu 16, 2010, 21:23:44 »

Me parannetaan koko aika,halli täyteen torstaina,
ja narrit  saavat mukaan ainoostaan makkarat Iskee silmää
tallennettu
PikkuKasi
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #335 : Tammikuu 17, 2010, 16:33:56 »

Kokoajan on meininki parantunut ja toivottavasti kehitys saa huippunsa torstaina! Nyt jokainen tämän lukenut tulee hallille! Parempivireisten joukkueiden kohtaamista saa hakea, loistavaa viihdettä luvassa. C3:ssa äänijänteet valmiiksi!
tallennettu

Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen
FORTUNA
Hero Member
Poissa Poissa

+134,5kg/Überlegenheit

Profiili
« Vastaus #336 : Tammikuu 20, 2010, 12:55:29 »

Nyt on sitten perusteilla VIP-fanikatsomo:

http://www.tappara.fi/liiga/uutiset/vip_fanikatsomo.html
tallennettu

Matti Nykänen BB-Hennasta(IL 27.11.08):
- Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!
PikkuKasi
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #337 : Tammikuu 20, 2010, 13:49:54 »

Hieno homma, että seuran puolelta yritetään saada väriä ja ääntä katsomoon, varsinkin nyt kun Tappara menestyy, on hyvän meininginb aikaansaaminen jopa mahdollista. Jokereita vastaan kannustuskevät osa 2. Kaikki kannustamaan!
tallennettu

Torspo
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #338 : Tammikuu 20, 2010, 15:16:05 »

Hieno juttu! On mahtavaa että tähän aletaan panostaa, ja olen ylpeä että Tappara tekee tällaisen jutun käsittääkseni ensimmäisenä! Tykkään!
tallennettu
Volvo#27
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #339 : Tammikuu 20, 2010, 17:13:07 »

Nyt täytyy sanoa, että olen kerrankin kannatustoiminnan kehittymistä vastaan.
tallennettu
PikkuKasi
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #340 : Tammikuu 20, 2010, 17:22:43 »

Nyt täytyy sanoa, että olen kerrankin kannatustoiminnan kehittymistä vastaan.

Tähän kyllä kaipaisin perusteluja.
tallennettu

Torspo
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #341 : Helmikuu 01, 2010, 12:57:16 »

Kuka olisi niin kiltti että tekisi huomiseen Blues-peliin ison lakanan, jolla otetaan kantaa J.Muukkosen kurinpitoarpajaisiin?
tallennettu
tapsa34
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #342 : Helmikuu 14, 2010, 19:18:35 »

Koskahan ne uudet VIP fanit aloittavat toimintansa C2:ssa? Onko palstalla joku joka on valittu sinne?
tallennettu
PikkuKasi
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #343 : Helmikuu 14, 2010, 22:19:53 »

Koskahan ne uudet VIP fanit aloittavat toimintansa C2:ssa? Onko palstalla joku joka on valittu sinne?

Eikös tiistaisessa ottelussa IFK:ta vastaan pitäisi aloittaa. Toivottavasti luo tunnelmaa heti alusta alkaen.
tallennettu

Taskuraketti
Full Member
Poissa Poissa

Tärkeitä numeroita: Janne Ojanen: 8

Profiili
« Vastaus #344 : Helmikuu 15, 2010, 13:40:44 »

Eikös tiistaisessa ottelussa IFK:ta vastaan pitäisi aloittaa.

.fi:n uutisen mukaan uusi katsomojoukko aloittaa maaliskuun aikana.

Ja toivottavasti tuon uuden faniporukan nimi tulee vielä vaihtumaan, esim. Tappara Street Team Fans, tai no kunhan edes tuo V.I.P. katoaa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2010, 14:02:15 kirjoittanut Taskuraketti » tallennettu

"Jaa no en tiedä. Yritin vaan katkaista peliä. Heitin semmoisen 6 metriä korkeen lätyn, ja en tiedä sitten oliko Ipan veskalla joku tulosveto kiinni tai jotain, minkä takia meni, en tiedä." -Anssi Salmela
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!