Tapparan epäviralliset jälkipelit
Heinäkuu 31, 2010, 23:19:51 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Vedonlyöntiä internetin kautta Pinnacle Sportsilla
Uutiset: http://tappara.info - Tapparan epäviralliset jälkipelit! Keskustelupalsta kaikille kirvesrinnoille ja muille jääkiekon ystäville.

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Fanimatkat 09-10 kaudella.  (Luettu 4546 kertaa)
tapsa34
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« : Syyskuu 20, 2009, 18:51:32 »

Osaako joku sanoa mihin katsomoon Tapparafanit asettuvat Lukko matsissa? Jos sattuu niin, että tullaan omalla kyydillä. Tietää sitten mihin hommaa lippua.
tallennettu
tapsa34
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : Lokakuu 06, 2009, 17:41:43 »

Näyttää tulevan URHO:lta se Bluusseri ottelukin. Sekin voi osaltaan syödä lähtijöitä.
tallennettu
juti
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 19, 2009, 18:57:51 »

Morjesta, voisiko joku kertoa mihinkäs Tappara fanit meinaavat asettua ens lauantain Tepsi matsissa? Omalla kyydillä olisin Lohjalta tulossa kattomaan.
'
tallennettu
repekka
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Wiben Jengi, Tsingis-Khan R.I.P.

Profiili
« Vastaus #3 : Lokakuu 19, 2009, 23:24:39 »

Morjesta, voisiko joku kertoa mihinkäs Tappara fanit meinaavat asettua ens lauantain Tepsi matsissa? Omalla kyydillä olisin Lohjalta tulossa kattomaan.
'
Viimeks oltiin helkkarin korkeella. Siinä päässä mihin vierasjoukkue hyökkää kahdesti.
tallennettu
FORTUNA
Hero Member
Poissa Poissa

+134,5kg/Überlegenheit

Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 20, 2009, 12:32:52 »

'
Viimeks oltiin helkkarin korkeella. Siinä päässä mihin vierasjoukkue hyökkää kahdesti.

Muistan elävästi. Ei meinaan tassu pitänyt portaita alastullessa, vaikka oli nautittu kiitettävä määrä sihtijuomaakin. Nolostunut
tallennettu

Matti Nykänen BB-Hennasta(IL 27.11.08):
- Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!
koohoo
Full Member
Poissa Poissa

Roskasakki

Profiili
« Vastaus #5 : Marraskuu 10, 2009, 13:02:12 »

Jaaha! Jannekin on sitten taas kehissä, joten eiköhän tähän vieraspelihommaankin pitäisi ruveta saamaan jotain ryhtiä. Tänään Ässä-pelissä ehtii vielä ilmoittautua perjantain reissulle Lahteen. Ja tokihan myös puhelimitse voi reissun varata, kunhan käy sitten pelissä maksamassa matkansa. Saattaahan se piste-ennätys mennä vasta sielläkin rikki, joten kannattaa olla nopea. Lähtö siis linja-autoasemalta perjantaina 13.11. klo 15.30.

Alkukauden sarjaohjelma ei välttämättä oikein ole suosinut tätä matkailuinnostusta, mutta onhan se nyt todella kummallista ettei meinata saada bussillista porukkaa liikkeelle mihinkään peliin.
tallennettu
Volvo#27
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 11, 2009, 12:29:10 »

Lähtö siis linja-autoasemalta perjantaina 13.11. klo 15.30.

Hieno homma! Mutta on se aina mukava soittaa toimistolle ja kysellä matkaan liittyviä faktoja, kun siellä ollaan niin iloisia ja asiakaspalveluhenkisiä. Täytynee hommata lippu jonnekin päin seisomakatsomoa, jotta pääsee suht lähelle muita samanhenkisiä.
tallennettu
veka3
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : Marraskuu 11, 2009, 16:46:11 »

Noniin se on sitten perjantaina ensimmäinen fanimatka,joka toteutuu tällä kaudella.
Me reissuun lähtijä koitetaa pitää siä meteliä  Hymyilee
Tuliskohan "se" piste Lahdessa..Huh
tallennettu
Volvo#27
Jr. Member
**
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : Marraskuu 13, 2009, 10:06:11 »

Lahen Tapparakadulla bailua jo aamusta asti! Lahti on sinioranssi, PAU!  Hymyilee
tallennettu
veka3
Sr. Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : Marraskuu 14, 2009, 03:38:41 »

Muuten kiva reissu lahteen vaikka tappio tuli.. Janne ei saanut "sitä" pistettä tehtyä
ja olin reissussa selvin päin.

kiitokset mukana olleille ja matkan vetäjille Marille ja toverille  Virnistää
tallennettu
axe
Administrator
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : Marraskuu 14, 2009, 10:21:13 »

Oli joukkueen puolelta taas hianosti hoidettu homma, että kun kerrankin vieraspelissä on Tappara-väkeä, niin sitten onkin taulussa tappioluvut 0-2 ennen kuin kaikki ehtivät edes persiilleen katsomoon. "Kiitti kun tulitte, kävisitte useemminkin."
tallennettu
tapsa34
Hero Member
Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : Joulukuu 14, 2009, 15:58:34 »

Viimes kun olin Turussa mukana niin matka oli yhtä juhlaa! Ojanen ja Vertala olivat liekeissä Virnistää. Vertala on jo eläkkeellä ja Ojanen sittemmin noussut SM-liigan kuninkaaksi. Mutta uskon, että nähdään taas hyvä ottelu megamatkan kunniaksi ja pidetään kovaa mekkalaa alusta loppuun!
tallennettu
koohoo
Full Member
Poissa Poissa

Roskasakki

Profiili
« Vastaus #12 : Joulukuu 15, 2009, 15:42:17 »

Laitetaan tännekin, kun nuo Tapparan sivuilla olevat TFC-ilmoitukset meinaa olla hiukan hankalasti havaittavissa, että myös IFK-peliin 5.1.2010 järjestetään fanimatka, joten kaikki vaan ilmoittautumaan, että saadaan bussi liikkeelle. Lauantainen Helsingin keikka oli ainakin erittäin jees kaikin puolin. Tuossa vielä IFK-reissusta tuo virallinen info:

http://www.tappara.fi/liiga/fanclub/091214fanimatka.html
tallennettu
PikkuKasi
Hero Member
Poissa Poissa

Lempäälässä fanitetaan Tapparaa!

Profiili
« Vastaus #13 : Tammikuu 02, 2010, 15:41:42 »

Onkos matka tiistaille järjestymässä ja jos on, mihin Tappara-fanit ovat tulossa istumaan? Itse olen parin kaverin kanssa ainakin paikalla tsekkaamassa matsin ja kannustamassa Tapparaa voittoon.
tallennettu

Olen ollut mukana vuodesta -70 ja vielä en ole nähnyt hyvää venäläistuomaria -Juhani Tamminen
arde
Hero Member
Poissa Poissa

Tappara, Red wings ja ManU

Profiili
« Vastaus #14 : Tammikuu 03, 2010, 14:15:29 »

Onkos matka tiistaille järjestymässä ja jos on, mihin Tappara-fanit ovat tulossa istumaan? Itse olen parin kaverin kanssa ainakin paikalla tsekkaamassa matsin ja kannustamassa Tapparaa voittoon.

EI järjestetä netti sivuilla lukee että ei tarpeeksi lähtijöitä. Ite meen katsomoon D3
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2010, 20:45:54 kirjoittanut arde » tallennettu

6.4 .2003
 103.39 3-4 Pirnes (Jaakko Uhlbäck )
Sivuja: [1] 2 3   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!